Wykonanie nakładek asfaltowych w ramach zadania Modernizacja poboczy dróg - chodniki i nakładki asfaltowe na terenie miasta i gminy Kąty Wrocławskie

 

Wykonanie nakładek asfaltowych w ramach zadania Modernizacja poboczy dróg - chodniki i nakładki asfaltowe na terenie miasta i gminy Kąty Wrocławskie
Numer ogłoszenia: 140694 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek asfaltowych w ramach zadania Modernizacja poboczy dróg - chodniki i nakładki asfaltowe na terenie miasta i gminy Kąty Wrocławskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nakładek asfaltowych w ramach zadania Modernizacja poboczy dróg - chodniki i nakładki asfaltowe na terenie miasta i gminy Kąty Wrocławskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych w ramach zadania Modernizacja poboczy dróg - chodniki i nakładki asfaltowe na terenie miasta i gminy Kąty Wrocławskie, wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (sporządzoną w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej w plikach *.dxf).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) Pzp., stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe w wysokości - odpowiednio dla każdego z zadań: 1) Zadanie 1: 200 zł (słownie: trzysta złotych) 2) Zadanie 2: 700 zł (słownie: siedemset złotych) 3) Zadanie 3: 300 zł (słownie: pięćset złotych) 4) Zadanie 4: 400 zł (słownie: czterysta złotych) 5) Zadanie 5: 1 400 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych) 6) Zadanie 6: 600 zł (słownie: sześćset złotych) 7) Zadanie 7: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 8) Zadanie 8: 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćsetzłotych) 9) Zadanie 9: 700 zł (słownie: siedemset złotych) 10) Zadanie 10: 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych) 11) Zadanie 11: 1 200 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych) 12) Zadanie 12: 2 400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) 13) Zadanie 13: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 14) Zadanie 14: 1 100 zł (słownie: tysiąc sto złotych) 15) Zadanie 15: 500 zł (słownie: pięćset złotych) 16) Zadanie 16: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 17) Zadanie 17: 900 zł (słownie: dziewięćset złotych) 18) Zadanie 18: 850 zł ( słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych) 19) Zadanie 19: 600 zł ( słownie: sześćset złotych) 20) Zadanie 20: 500 zł ( słownie: pięćset złotych) 21) Zadanie 21: 800 zł ( słownie: osiemset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) z należytą starannością jako wykonawca roboty drogowe polegające na wykonaniu nakładek asfaltowych o łącznej powierzchni: dla zadania 1: co najmniej 60 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 2: co najmniej 220 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 3: co najmniej 120 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 4: co najmniej 150 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 5: co najmniej 330 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 6: co najmniej 90 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 7: co najmniej 480 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 8: co najmniej 600 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 9: co najmniej 250 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 10: co najmniej 280 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 11: co najmniej 350 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 12: co najmniej 760 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 13: co najmniej 800 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 14: co najmniej 310 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 15: co najmniej 180 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 16: co najmniej 750 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 17: co najmniej 290 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 18: co najmniej 270 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 19: co najmniej 80 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 20: co najmniej 300 m2 w jednym roku kalendarzowym, dla zadania 21: co najmniej 315 m2 w jednym roku kalendarzowym, i przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów tj.: a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone według formuły spełnia - nie spełnia. Dowodami, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są : 1) poświadczenie, 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; b) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit a). W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1) i 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej określone przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w charakterze Kierownika Budowy przy prowadzeniu i rozliczaniu zadań polegających na budowie dróg o nawierzchni asfaltowej. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin płatności - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a) wystąpienia prac dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b) wystąpienia robót uzupełniających lub zamiennych, c) wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót. d) konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów przeszłości o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót; e) wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, na które Strony niniejszej umowy nie miały wpływu, We wszystkich przypadkach określonych powyżej termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż, o czas trwania tych okoliczności. f) wcześniejszego zakończenia robót obejmujących całość przedmiotu zamówienia (skrócenie terminu), 2) Zmiany kierownika budowy/kierowników robót branżowych, na wniosek Wykonawcy w przypadku: a) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, b) nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 3) zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy - nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty. 4) zmiany podwykonawców w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w Umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca obowiązany jest wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 6) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych. 7) Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w celu jego aktualizacji z terminem wykonania poszczególnych elementów robót przy zachowaniu postanowień zawartych w § 4 ust. 2 lit a), bez możliwości zmiany jego elementów podstawowych, a także bez możliwości wydłużenia terminu zakończenia całego zadania inwestycyjnego. 8) Zmian postanowień niniejszej umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia. 9) Zmiany technologii lub elementów przedmiotu zamówienia, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. 10) Zmian będących następstwem konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katywroclawskie.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Katy Wrocławskie, Rynek-Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Katy Wrocławskie, Rynek-Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sośnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Sośnica - droga położona na działce nr 119 (długość l = 23,00 m i szerokość s = 4,00 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stradów - droga położona na działce nr 522/6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Stradów - droga położona na działce nr 522/6 (długość l=50,00 m i szerokość s = 3,50 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stradów - droga położona na działce nr 522/15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Stradów - droga położona na działce nr 522/6 (długość l=50,00 m i szerokość s = 3,50 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stradów - droga położona na działce nr 522/15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Stradów - droga położona na działce nr 522/15 (długość l = 67,00 m i szerokość s = 3,50 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kozłów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Kozłów - droga położona na działce nr 167/1 (długość l = 142,00 i szerokość s = 3,50 m)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2015.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zachowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Zachowice - ul. Słoneczna - łącznik (długość l = 30,00 m i szerokość s = 3,60 m - 5,00 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gniechowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Gniechowice - ul. Radosna (długość l = 160,00 m i szerokość s = 4,50 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Strzeganowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Strzeganowice - droga 107179 D - odcinek od posesji nr 30 c do drogi powiatowej, (długość l = 226,50 m i szerokość s = 3,50 m - 4,50 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin platności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pełcznica - droga położona na działce nr 430/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Pełcznica - droga położona na działce nr 430/2 (długość l = 95,00 i szerokość s = 4,00 m)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Smolec - ul. Jaworowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Smolec - ul. Jaworowa - łącznik pomiędzy ul. Hebanową a ul. Jarzębinową, (długość l = 106,00 m i szerokość s = 4,00 m)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Smolec - droga położona na działkach nr 278 i 275/7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sadków - ul. Spokojna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Sadków - ul. Spokojna (długość l = 286,50 m i szerokość s = 3,00 m - 5,00 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.

 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Baranowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Baranowice - droga położona na działkach nr 7/5, 7/15 i 17. (długość l = 266,50 m i szerokość s = 4,50 m),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wojtkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Wojtkowice - droga położona na działce nr 125. (długość l = 124,00 m i szerokość s = 3,50 m - 4,00 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sadowice - Sadkówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Krzeptów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Krzeptów - ul. Ziołowa (długość l = 282,20 m i szerokość s = 4,00 m)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Kąty Wrocławskie - ul. Platanowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Kąty Wrocławskie - ul. Platanowa - łącznik pomiędzy ul. Jarzębinową i Klonową (długość l = 98,00 m i szerokość s = 4,50 m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kąty Wrocławskie - ul. Leśna,Wolności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Kąty Wrocławskie - ul. Leśna/Wolności - przedłużenie drogi, (długość l = 109,00 m i szerokość s = 3,75 m)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Kąty Wrocławskie - ul. Okrzei.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kąty Wrocławskie - droga położona na działce nr 11 AM 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2015.

 

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Kąty Wrocławskie - plac na działce nr 125/5 AM 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych Kąty Wrocławskie - plac położony na działce nr 125/5 AM 7, (długość l = 29,00 m i szerokość s = 16,20 m)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin płatności - 3

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie nakładki.html (HTML, 37.KB) 2015-06-11 13:16:43 37.KB 164 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf (PDF, 983KB) Po terminie otwarcia ofert 2015-06-11 13:16:43 983KB 101 razy
2 Opisy + przedmiary robót.zip (ZIP, 3.4MB) Po terminie otwarcia ofert 2015-06-11 13:17:51 3.4MB 93 razy
3 SST.zip (ZIP, 301KB) Po terminie otwarcia ofert 2015-06-11 13:18:04 301KB 83 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 modyfikacja SIWZ.pdf (PDF, 146KB) 2015-06-24 11:42:55 146KB 172 razy
2 zmiana w ogłoszeniu-nakładki.html (HTML, 1.8KB) 2015-06-24 11:43:16 1.8KB 163 razy
Udzielenie zamówienia
1 105113-2015.html (HTML, 23.KB) 2015-07-15 12:20:02 23.KB 165 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Niedźwiedzka 11-06-2015 13:16:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Antoni Kopeć 11-06-2015
Ostatnia aktualizacja: Jadwiga Kurpiel 15-07-2015 12:20:02