Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy w systemie niskoenergetycznym budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej w Sadkowie, gmina Kąty Wrocławskie, wraz z późniejszym pełnieniem nadzoru autorskiego

 

Kąty Wrocławskie: Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy w systemie niskoenergetycznym budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej w Sadkowie, gmina Kąty Wrocławskie, wraz z późniejszym pełnieniem nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 214119 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy w systemie niskoenergetycznym budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej w Sadkowie, gmina Kąty Wrocławskie, wraz z późniejszym pełnieniem nadzoru autorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dokumentacja projektowa rozbudowy szkoły w Sadkowie przy ul. Szkolnej 9, gmina Kąty Wrocławskie, w systemie budynku niskoenergetycznego (Eo= do 45 kWh/m2rok ) z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i opracowaniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, dla zadania inwestycyjnego: Rozbudowa szkoły w Sadkowie w systemie budynku niskoenergetycznego (Eo= do 45 kWh/m2rok ) uwzględniającej realizację inwestycji w trzech etapach oraz w oparciu o szczegółowe wytyczne projektowe - załącznik nr 1 do umowy: Etap I - Powstanie nowej części obiektu Etap II - Remont (modernizacja) istniejącego budynku Etap III - Powstanie części sportowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii oraz pozwoleniem na budowę dla powyższego zadania, które pozwolą Inwestorowi kompleksowo zrealizować inwestycję oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie Dokumentacji, w zakresie: a) stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z Dokumentacją, b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w Dokumentacji, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2, 71.24.70.00-1, 71.22.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na zaprojektowaniu a) co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej, w tym sali sportowej o wym. min. 14x24 metry z szatnią i węzłami sanitarnymi oraz pomieszczeniami dydaktycznymi o kubaturze min. 5000 m3 i powierzchni użytkowej powyżej 1500m2, zakończone uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę (przebudowę, rozbudowę), z podaniem nazwy Zamawiającego przedmiotu zamówienia, wartości oraz daty wykonania projektu, b) oraz zaprojektowaniu co najmniej jednego w/w obiektu użyteczności publicznej w systemie budynku niskoenergetycznego (spełniającego parametr: - zużycie energii Eo do 45 kWh/m2rok) - zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności - zastosowany energooszczędny system klimatyzacji, ogrzewania i wentylacji; - zastosowano energooszczędne oświetlenie ledowe Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów tj. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający należytą realizację, w tym potwierdzający zgodność dokumentacji projektowej z wymogami budownictwa niskoenergetycznego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy jednocześnie spełniają poniższe wymogi: a) Dysponują osobą lub osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności architektonicznej lub instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych. b) Wymagane jest, by ww. osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego i wykazały się doświadczeniem w opracowaniu w okresie ostatnich 5-ciu lat dokumentacji projektowej budowy i lub rozbudowy i lub przebudowy sportowego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1 500 m2 w systemie niskoenergetycznym lub dydaktyczno-sportowego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1 500 m2 w systemie niskoenergetycznym; c) oraz w/w osoby wykonały minimum 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej min. 1 500 m2 w systemie budownictwa niskoenergetycznego. Wykazane prace projektowe muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia W celu potwierdzenia spełniania opisanego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Projektanta na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a. wystąpienia zdarzeń losowych (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usług; b. w przypadku zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; c. zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; d. gdy właściwe organy administracji publicznej i instytucje uzgadniające nie wydały wymaganych decyzji administracyjnych lub uzgodnień w ustawowym terminie, a także w przypadku zmiany uzgodnienia, bądź wniesienia po wydaniu tych decyzji lub uzgodnień dodatkowych wymogów skutkującego koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie; e. konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez Zamawiającego rozwiązaniu projektowym, a wynikających ze zmiany stanowiska Zamawiającego lub stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących); 2) Zmian kadrowych: a. zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Projektanta i osób wyznaczonych do współpracy w imieniu Zamawiającego. b. zmiany osób reprezentujących Projektanta, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych. 2. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katywroclawskie.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 214119-2014.html (HTML, 17.KB) 2014-10-10 08:36:32 17.KB 228 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf (PDF, 662KB) Po terminie otwarcia ofert 2014-10-10 08:36:32 662KB 242 razy
2 dz.nr 11_4 Sadków.pdf (PDF, 356KB) Po terminie otwarcia ofert 2014-10-10 08:37:01 356KB 70 razy
3 Sadków_dz.11_25.pdf (PDF, 243KB) Po terminie otwarcia ofert 2014-10-10 08:37:49 243KB 93 razy
4 mapa orientacja szkoła.pdf (PDF, 2.0MB) Po terminie otwarcia ofert 2014-10-10 08:38:12 2.0MB 54 razy
Wynik postępowania
1 inf o wynikach.pdf (PDF, 160KB) 2014-11-13 13:57:20 160KB 288 razy
Udzielenie zamówienia
1 240085-2014.html (HTML, 4.8KB) 2014-11-19 10:31:07 4.8KB 231 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Jadwiga Kurpiel 10-10-2014 08:36:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Antoni Kopeć 10-10-2014
Ostatnia aktualizacja: Jadwiga Kurpiel 19-11-2014 10:31:07